Фірмовий стиль вашої компанії — запорука її успіху. Створімо його вдало!

Ви маєте логотип та назву компанії й думаєте, що маєте фірмовий стиль? На жаль, це не так.

Також, якщо ви вважаєте, що фірмовий стиль потрібен тільки тому, що “зараз у всіх він є, значить, треба зробити й собі” — ви також не праві.

Закрийте очі та скажіть собі: Макдональдс. Уява одразу намалює перед вами спочатку, звісно, бігмак), а потім… ви побачите їх знамениті “золоті арки” на червоному тлі, в голові пролунає “я це люблю”, може хтось з вас згадає трохи лячного клоуна))

Все те, що ви уявили, і є елементами фірмового стилю. Саме вони зробили так, щоб впізнаваність цього бренду стала такою приголомшливою.

Розробка фірмового стилю в Apsite
 

Отже, давайте визначимося, що ж таке фірмовий стиль

Фірмовий стиль компанії — це сукупність констант: графічних, текстових, кольорових, акустичних, відео та вербальних — які утворюють закінчений унікальний образ для позиціювання компанії та відповідають за її сприйняття та впізнаваність.

З яких елементів складається фірмовий стиль

Назвемо основні з них:

 

Розробка фірмового стилю в компанії Apsite

Ми пропонуємо вам свою допомогу в розробці фірмового стилю вашої компанії.

Ви отримаєте:

Зважений та ретельний підхід

Щоб розробити концепцію фірмового стилю, необхідно розглянути діяльність та цілі компанії, попередні елементи її позиціювання, визначити унікальну торгову пропозицію та кредо.

Ми маємо винайти таку єдність елементів, яка буде мати символічне значення саме для вашої компанії й розробити фірмовий стиль, що буде впливати на вашу цільову аудиторію. Ця робота потребує віддачі та зусиль.

Вибір варіантів втілення

Ми пропонуємо клієнтам кілька різновидів елементів фірмового стилю. Пояснюємо, що саме ми хотіли донести в кожному з них, який нам здається пріоритетним і чому.

Унікальність, креатив, потрапляння в ціль

Наші спеціалісти завжди працюють на результат. При розробці фірмового стилю ми застосовуємо всі резерви, щоб врешті зробити для вас айдентику, яка стане обличчям вашої компанії, відобразить її суть і мету.

Гайдлайн (за бажанням замовника)

Гайдлайн — це керівництво з використання елементів вашого фірмового стилю.

Цей документ необхідний дизайнерам, поліграфістам, маркетологам тощо.

В ньому зібрані всі правила та норми стосовно вашої айдентики:

Гайдлайн унеможливлює неправильне використання елементів фірмового стилю й, таким чином, робить його постійним, незмінним і, відповідно, впізнаваним.

 

Наприкінці додамо, що наша компанія займається дизайном “від А до Я” — ми можемо розробити вам корпоративний дизайн й втілити його в життя.

Займаємося поліграфічною продукцією вже понад 10 років. Співпрацюємо з найкращими типографіями та центрами поліграфії.

Виготовлення візиток, буклетів, листівок, каталогів, календарів — у вашому фірмовому стилі, якісно й швидко — дизайн-студія Arletti зробить для вас це.

Довірте нам розробити ваш фірмовий стиль. Ми вас не підведемо — працюємо з кожним клієнтом, як з рідним!