Фірмовий стиль вашої компанії — запорука її успіху. Створімо його вдало!
Ви маєте логотип та назву компанії й думаєте, що маєте фірмовий стиль? На жаль, це не так.
Також, якщо ви вважаєте, що фірмовий стиль потрібен тільки тому, що “зараз у всіх він є, значить, треба зробити й собі” — ви також не праві.
Закрийте очі та скажіть собі: Макдональдс. Уява одразу намалює перед вами спочатку, звісно, бігмак), а потім… ви побачите їх знамениті “золоті арки” на червоному тлі, в голові пролунає “я це люблю”, може хтось з вас згадає трохи лячного клоуна))
Все те, що ви уявили, і є елементами фірмового стилю. Саме вони зробили так, щоб впізнаваність цього бренду стала такою приголомшливою.

Отже, давайте визначимося, що ж таке фірмовий стиль
Фірмовий стиль компанії — це сукупність констант: графічних, текстових, кольорових, акустичних, відео та вербальних — які утворюють закінчений унікальний образ для позиціювання компанії та відповідають за її сприйняття та впізнаваність.
З яких елементів складається фірмовий стиль
Назвемо основні з них:
- логотип — ексклюзивний торговий знак вашої компанії;
- слоган — короткий текст, влучна фраза, що є гаслом компанії або ж ознакою товару, спонуканням до дії споживача. “Just Do It”, “Red Bull надає крила”, “Є речі, які не можна купити. Для всього іншого є MasterCard” — ці фрази знайомі кожному;
- шрифти — особливі шрифти, які використовуються в написанні назви компанії, слогану, іншої текстової інформації;
- кольори — підбір гами кольорів, що відображають цінності компанії та мають підкреслити емоційне враження споживачів;
- корпоративний персонаж — елемент, що доволі часто використовується компаніями для більш тісного взаємозв’язку зі своєю аудиторією. Він підкреслює ідею продукту, а також має позитивний образ та людські риси, тим самим сприймаючись споживачами як щось близьке й знайоме.
Розробка фірмового стилю в компанії Apsite
Ми пропонуємо вам свою допомогу в розробці фірмового стилю вашої компанії.
Ви отримаєте:
Зважений та ретельний підхід
Щоб розробити концепцію фірмового стилю, необхідно розглянути діяльність та цілі компанії, попередні елементи її позиціювання, визначити унікальну торгову пропозицію та кредо.
Ми маємо винайти таку єдність елементів, яка буде мати символічне значення саме для вашої компанії й розробити фірмовий стиль, що буде впливати на вашу цільову аудиторію. Ця робота потребує віддачі та зусиль.
Вибір варіантів втілення
Ми пропонуємо клієнтам кілька різновидів елементів фірмового стилю. Пояснюємо, що саме ми хотіли донести в кожному з них, який нам здається пріоритетним і чому.
Унікальність, креатив, потрапляння в ціль
Наші спеціалісти завжди працюють на результат. При розробці фірмового стилю ми застосовуємо всі резерви, щоб врешті зробити для вас айдентику, яка стане обличчям вашої компанії, відобразить її суть і мету.
Гайдлайн (за бажанням замовника)
Гайдлайн — це керівництво з використання елементів вашого фірмового стилю.
Цей документ необхідний дизайнерам, поліграфістам, маркетологам тощо.
В ньому зібрані всі правила та норми стосовно вашої айдентики:
- опис логотипу та його охоронної зони та варіанти його розміщення на різних носіях;
- опис основних та додаткових фірмових кольорів, можливі варіації їх поєднання;
- принципи та правила оформлення всіх носіїв корпоративної інформації (візитки, офіційна документація, спецодяг, буклети, зовнішня реклама тощо).
Гайдлайн унеможливлює неправильне використання елементів фірмового стилю й, таким чином, робить його постійним, незмінним і, відповідно, впізнаваним.
Наприкінці додамо, що наша компанія займається дизайном “від А до Я” — ми можемо розробити вам корпоративний дизайн й втілити його в життя.
Займаємося поліграфічною продукцією вже понад 10 років. Співпрацюємо з найкращими типографіями та центрами поліграфії.
Виготовлення візиток, буклетів, листівок, каталогів, календарів — у вашому фірмовому стилі, якісно й швидко — дизайн-студія Arletti зробить для вас це.
Довірте нам розробити ваш фірмовий стиль. Ми вас не підведемо — працюємо з кожним клієнтом, як з рідним!