Ведення та просування комерційних акаунтів в соцмережах

Тут і зараз ми відповідаємо на ваші найпоширеніші запитання щодо SMM. 

Чи потрібно моєму бізнесу бути присутнім в соцмережах?

Адже в мене є сайт, він має доволі непогані показники ранжування та приходу органічного трафіку. Нащо заморочуватися?

Часи зараз такі, любий друже, що треба бути на крок попереду конкурентів. Навіть якщо наразі справи йдуть добре, варто подумати про додаткові шляхи надходження трафіку. І соцмережі в цьому випадку — один з найдієвіших механізмів.

Інша справа — зрозуміти, які саме соцмережі будуть для вашого бізнесу найліпшим каналом залучення лояльної аудиторії.

 

В мене є акаунти в фейсбуці та інстаграмі.

Контент публікується регулярно, але я не отримую ніякого фідбеку. Чому?

Ведення соцмереж комерційних акаунтів має складне підґрунтя. Основними складовими успішного просування є:

  • якість контенту

Має значення як візуал, так і текстова подача. Людям має бути цікаво читати ваші публікації, фото та відео мають бути привабливими та захопливими. Знаєте, скільки часу є у комерційного акаунту, щоб привернути увагу людини в стрічці? Один, два, три… А, оце й все(

  • стратегія просування

Успішність бізнес-акаунтів неможлива без вдалого просування. Щоб досягти приросту підписників, збільшити продажі та підвищити активність користувачів, необхідно регулярно залучати різні механізми: таргетовану рекламу, PR та колаборації з блогерами, акції, конкурси тощо.

  • потрапляння в цільову аудиторію (ЦА)

Можливо, ви транслюєте свій контент геть не тим людям або обрали не ту платформу. В будь-якому разі, варто визначити основні портрети своєї ЦА та провести маркетологічне дослідження. Звісно, з цим краще впорається фаховий спеціаліст.

 

Я намагався просувати свої пости в інстаграмі. В підсумку: ні грошей, ні покупців.

Просування smm - це нестандартна реклама, яка приваблює аудиторію по засобом соціальних мереж, форумів, блогів і т.д. Щоб виконати роботу швидко і якісно, нам необхідна інформація про створюваний продукт. Обов'язково необхідно створити технічне завдання, бажано в електронному вигляді. У ТЗ найкраще включити наступну інформацію:

Нам дуже шкода. Але таргетована реклама спрацьовує не завжди. 

Для того, щоб вона мала успіх, треба влучно потрапити в цільову аудиторію, а це потребує часу, спроб та тестування декількох варіантів кампаній.

Отже, як ви зрозуміли, ведення та просування комерційних акаунтів потребує певних знань та навичок.

Доручивши цю справу фахівцям, ви зекономите свій час та нерви й отримаєте додатковий канал прибутку.

Соціальні сигнали в SMM

Цей список можете доповнити інформацією, яка на ваш розсуд важлива. Ми виконаємо для Вас smm, таким чином, як бажаєте.

З технічного завдання для просування smm можемо Вам допомогти. На підставі бесіди з клієнтом, визначаємо ключову інформацію.

Як тільки надано технічне завдання, ми проводимо аналіз проекту замовлення і повідомляємо клієнтові час, коли зможемо приступити до роботи і вартість. Якщо обидві сторони згодні, то підписується договір на smm просування.
Створення спільноти в Apsite

Ми раді повідомити, що працюємо на підставі передоплати. В середньому це 50% від суми замовлення. Після того, як всі організаційні питання з'ясовані, то можемо сміливо виконувати свою роботу і готовий результат для тестування надаємо нашим клієнтам. Якщо, щось не підходить, то виправляємо це. Ми перш за все працюємо на результат. Як тільки всі умови перед замовником виконані, то оплачується замовлення повністю.
Наповнення спільноти контентом в Apsite

 

Розповімо, що ви придбаєте, якщо звернетеся за SMMдо компанії Apsite:

  • 1. Повний аналіз ваших наявних соцмереж й складання стратегії їх ведення та розвитку. 

Сюди входить:

  • огляд наявного контенту, виявлення недоліків;
  • аналіз профілів основних конкурентів та загальних лідерів в даній галузі;
  • визначення ключових питань, які треба пропрацювати (портретів ЦА, tone of voice публікацій, мети ведення соцмереж компанії тощо)
  •  рекомендації щодо подальшого smm-просування, покроковий план.
  • 2. Фахове ведення соцмереж.

Складаємо рубрикатор та контент-план. 

Ви отримуєте якісні тексти, пропрацьовані саме під ваших клієнтів та банери (зображення для публікацій) від вебдизайнера.

  • 3. Дієве просування за допомогою білих способів, налаштування таргету, що працює.

В результаті у вас буде SMM, який стане ще одним повноцінним каналом привернення уваги користувачів та робочим інструментом збільшення ваших продажів.

Дзвоніть, пишіть та приходьте в Apsite! Ми працюємо з кожним клієнтом, як з рідним!