Концепція сайту як підґрунтя його успішності — ми бачимо це саме так!

Навряд чи людині, що хоче мати представництво свого бізнесу в інтернеті, потрібен сайт “аби було”. Звісно, власнику необхідний ресурс, що буде приносити користь: залучати нових клієнтів та підвищувати прибуток. Щоб сайт мав таку можливість від початку, до його створення треба підходити ґрунтовно.
І першим кроком в цьому має стати розробка концепції сайту.

Концепція сайту — це документ, що уособлює бачення сайту, всіх його ключових параметрів: дизайну й наповнення, інструментів залучення та продажів, юзабіліті тощо. На основі концепції складається ТЗ (технічне завдання) для всіх спеціалістів, що будуть працювати над створенням ресурсу.
Концепція розробляється в тісному взаємозв’язку з клієнтом і наприкінці має бути повністю з ним узгоджена, кожен крок.

 

Для чого потрібна концепція сайту?

Все просто — щоб створити дійсно хороший ресурс, що буде відповідати всім поставленим цілям замовника.
Щоб цього досягти, треба провести ряд заходів, які й сформують проєкт майбутнього сайту.

 

Як створюється концепція сайту в компанії Apsite

Визначення мети та задач

На цьому етапі ми складаємо бріф із замовником, де описуємо всі основні моменти:

  1. тип сайту (інтернет-магазин, корпоративний, сайт для бізнесу, лендінг-пейдж і таке інше);
  2. задачі, які він має виконувати (представницька, просування нового товару, залучення клієнтів, зростання продажів тощо);
  3. цільова аудиторія бізнесу — визначаємо портрети ЦА (стать, вік, інтереси, дохід, геолокацію і т.і);
  4. конкуренти — складаємо список основних конкурентів клієнта, визначаємо, які з їх сайтів йому імпонують, а які не подобаються;
  5. переваги — розпитуємо замовника про особливості його бізнесу, його конкурентну спроможність;
  6. функціоналу — з’ясовуємо, яка має бути приблизна карта сайту, ієрархія розділів, які модулі мають бути в наявності;
  7. дизайн — окреслюємо основні параметри (стиль, тональне рішення, кольорову гаму, вигляд головного меню, форм блоків)

Аналіз проєкту та розробка концепції

На цьому етапі починається командна робота. В неї залучені всі фахівці нашої агенції. Ми вивчаємо та обробляємо отриману інформацію, ділимося ідеями та координуємо наші подальші дії.
Інтернет-маркетолог складає детальний портрет основної групи ЦА, визначає УТП. Сео-спеціаліст розробляє семантичне ядро.
Веб-дизайнер займається добіркою графічних елементів та зображень, визначається зі стилем сайту. Розробники визначають програмні компоненти ресурсу. Копірайтер формулює стиль подачі контенту, тематику та голос бренду.

Створення концепції сайту

Створюємо документ, в якому відображений опис основних ідей майбутнього ресурсу:

  1. Ціль проєкту
  2. Цільова аудиторія ніші бізнесу
  3. Дизайн та структура сайту
  4. Його функціонал
  5. Вимоги до наповнення
  6. Стратегія розвитку

А що далі?

Ознайомлюємо замовника з концепцією, опрацьовуємо кожне зауваження, вносимо правки. Узгоджуємо кінцевий варіант.
Тепер у клієнта є чітке розуміння, як буде виглядати його сайт, які задачі стоять перед нашою командою.
Ми ж, своєю чергою, розуміємо, куди і як рухатися. На підставі концепції складаються технічні завдання для всіх учасників проєкту.

І наостанок)

Створення концепції сайту — одна з найулюбленіших справ в агенції Apsite. Це процес, що захоплює всіх наших спеціалістів, наповнює атмосферу в офісі творчим запалом та робочим азартом.
Співпрацюючи з нами, ви переконаєтесь, що ми горимо своєю справою!